Veelgestelde vragen
Op deze pagina vind je antwoorden op vragen die wij regelmatig ontvangen. Staat jouw vraag en antwoord hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 010 – 514 85 77 of mail naar: info@onlinegeschenkenwinkel.nl. Wij helpen je graag verder!
Bestellen & betalen
IS EEN MINIMALE AFNAME VERPLICHT?
Bij ons maakt het niet uit of je nu een groot bedrijf hebt of een eenmanszaak bent; je kunt bij ons gratis een offerte laten maken en al vanaf € 8,95,- online geschenken bestellen. Ook wanneer je maar een geschenk wilt bestellen is dat bij ons geen enkel probleem. Let wel: bij orders vanaf 25 stuks, hanteren wij scherpe basisprijzen en een staffelkorting!
HOE KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?
De gehele bestelling kan direct betaald worden via iDeal. Ook kun je kiezen voor de optie creditcard, Apple Pay of ‘op factuur’. Dan krijgt je binnen 5 werkdagen na de bestelling een digitale factuur van ons toegestuurd.
KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Het is mogelijk om jouw bestelling te annuleren, wanneer deze nog niet door ons verwerkt is. Om de status van jouw bestelling op te vragen kan je het beste zo snel mogelijk contact met ons op opnemen.
KAN IK MIJN BESTELLING AANPASSEN?
Zolang je bestelling nog niet door ons verwerkt is, kun je jouw bestelling nog passen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.
KAN IK MIJN BESTELLING OOK AFHALEN?
Dat is mogelijk op ons adres in Berkel en Rodenrijs! Bij het plaatsen van een bestelling kun je een gewenste leverdatum aangeven. Wij mailen vervolgens een orderbevestiging, waarin de definitieve leverdatum wordt gecommuniceerd. Wij geven je per een e-mail een seintje als jouw bestelling klaar staat en deze kunt afhalen.
Bezorging en levering
WELKE BEZORGMOGELIJKHEDEN ZIJN?
Bij ons kun je kiezen uit 3 mogelijkheden om je geschenken te laten bezorgen:
1. Wij bezorgen zelf de geschenken bij je op de zaak.
2. We versturen je geschenken via Fox Global, PostNL of DPD.
3. We zetten een particulier in die de geschenken met zorg bezorgt.
WAT IS JULLIE LEVERTIJD?
Dit is volledig afhankelijk van de afspraken die wij samen met jou maken. Je kunt bij het plaatsen van een bestelling altijd een gewenste leverdatum opgeven. Zo kun je in augustus al en bestelling plaatsen met een gewenste leverdatum op bijvoorbeeld 4 december.
EEN GESCHENK IS BESCHADIGD OF ONTBREEKT
Allereerst onze excuses. Wij vinden het erg vervelend dat je bestelling niet naar verwachting is aangekomen. Uiteraard zit er op al onze artikelen fabrieksgarantie. Stuur ons een mail of WhatsApp-bericht met daarin de vermelding van het gebrek met een foto onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen binnen één werkdag reageren en laten weten hoe wij verder zullen handelen. Wil je geen gebruik maken van de fabrieksgarantie maar wel iemand spreken over een product in het pakket? Ook dan staan wij je graag te woord!
Algemene vragen
DE PAKKETTEN DIE IK ONLINE ZIE STAAN VOLDOEN NIET HELEMAAL AAN MIJN WENSEN. BIEDEN JULLIE OOK MAATWERK?
Maatwerk is onze kracht en doen wij met liefde. Zelfs zonder extra kosten. Daarom is het altijd mogelijk om geschenken zelf samen te stellen of door ons op maat te laten maken. Vul het formulier in op onze website en ontvang van ons een vrijblijvende offerte.
KAN IK JULLIE GESCHENKEN OOK LATEN PERSONALISEREN?
Dat kan zeker. Je kunt onder andere je logo laten bedrukken, graveren en branden of kiezen voor een handgeschreven kaartje. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.
VERKOPEN JULLIE OOK DUURZAME GESCHENKEN?
Wij denken graag aan mens en milieu en daarom vinden wij duurzaamheid belangrijk. Daarnaast zien we dat steeds meer bedrijven hier ook belang inzien en daarom hebben wij altijd voldoende aanbod met duurzame geschenken.
HOE WORDEN DE BTW-TARIEVEN BEREKEND?
Bij de meeste geschenken wordt gebruik gemaakt van twee verschillende BTW-tarieven. Voedingsmiddelen vallen onder 9% BTW en non-foodproducten onder 21% BTW. Deze splitsing kun je terugzien op je orderbevestiging en factuur.
HOE WERKT JULLIE ONTZORGSERVICE PRECIES?
Geef verjaardagen, jubilea of andere belangrijke data aan ons door, dan zetten wij het in de kalender. Jij hebt er zelf geen omkijken naar en wij zorgen dat op deze data, de meest hartverwarmende en persoonlijke geschenken binnenkomen bij je medewerkers en relaties. Lees meer informatie over de ontzorgservice hier.
KAN IK OOK KERSTPAKKETTEN BIJ JULLIE BESTELLEN?
Dat kan zeker! Voor het grootste aanbod verwijzen we je graag door naar onze andere onderneming, www.kerstpakkettenwinkel.nl.
KUNNEN JULLIE MIJ OOK HELPEN MET EEN CADEAU VOOR EEN UNIEKE GELEGENHEID?
Wij denken en werken niet in hokjes. De cadeaus en thema’s op onze website dienen vooral ter inspiratie. Zoek je een geschenk voor een andere gelegenheid dan vermeld op onze website? Ook dan helpen we je graag!